Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytický ovládací panel pro lokační systém
Petrovič, Lukáš ; Ščuglík, František (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá umožňuje vizualizovať historické dáta z polohových senzorov. Dáta sú získavané z uzavrených priestorov, akými sú napríklad obchody, telocvične alebo haly. Tieto dáta sú cenné, no bez ľahko použiteľnej vizualizácie strácajú svoj potenciál. Správna vizualizácia umožňuje používateľovi lepšie vyhodnotiť situáciu, ktorú tieto dáta reprezentujú. Výsledkom tejto práce je nástroj, s ktorým je používateľ schopný jednoducho analyzovať dáta, získané v určitom časovom intervale. Pre potreby analýzy poskytuje aplikácia viacero metrík, ktoré priraďujú týmto dátam špecifický účel.Dáta môžu byť reprezentované v grafoch, napríklad za účelom reprezentovať celkovú prejdenú vzdialenosť lokalizovaného objektu. Taktiež môžu byť použité v mapách, ktoré poskytujú dobrú reprezentáciu polôh vzhľadom k monitorovanej miestnosti. Všetky vytvorené vizualizačné prvky sú vložené do interaktívnych blokov. Tieto bloky tvoria takmer celý ovládací panel. S týmito blokmi je možné jednoducho manipulovať a s ich pomocou upravovať vytvorenú vizualizáciu.
Analýza a vizualizace dat z e-mailových kampaní
Urbanczyk, Martin ; Holkovič, Martin (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vyhodnotit stávající aplikaci Posilatko.cz a na základě důkladné analýzy a porovnání s podobnými produkty navrhnout a implementovat rozšíření. Tato rozšíření budou vést ke zvýšení informovanosti uživatele o stavech kampaní a sítě kontaktů tak, aby pak mohl správce kampaní vhodně reagovat. Především se bude jednat o statistické údaje. Dále je zde vytvořeno generování přehledů tak, aby bylo možné údaje vhodně předat i fyzicky, bez nutnosti přihlášení. Uživatel pak bude moci předkládat vývoj kampaně například i na pravidelných firemních poradách.
Analýza a vizualizace dat z e-mailových kampaní
Urbanczyk, Martin ; Holkovič, Martin (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vyhodnotit stávající aplikaci Posilatko.cz a na základě důkladné analýzy a porovnání s podobnými produkty navrhnout a implementovat rozšíření. Tato rozšíření budou vést ke zvýšení informovanosti uživatele o stavech kampaní a sítě kontaktů tak, aby pak mohl správce kampaní vhodně reagovat. Především se bude jednat o statistické údaje. Dále je zde vytvořeno generování přehledů tak, aby bylo možné údaje vhodně předat i fyzicky, bez nutnosti přihlášení. Uživatel pak bude moci předkládat vývoj kampaně například i na pravidelných firemních poradách.
Analytický ovládací panel pro lokační systém
Petrovič, Lukáš ; Ščuglík, František (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá umožňuje vizualizovať historické dáta z polohových senzorov. Dáta sú získavané z uzavrených priestorov, akými sú napríklad obchody, telocvične alebo haly. Tieto dáta sú cenné, no bez ľahko použiteľnej vizualizácie strácajú svoj potenciál. Správna vizualizácia umožňuje používateľovi lepšie vyhodnotiť situáciu, ktorú tieto dáta reprezentujú. Výsledkom tejto práce je nástroj, s ktorým je používateľ schopný jednoducho analyzovať dáta, získané v určitom časovom intervale. Pre potreby analýzy poskytuje aplikácia viacero metrík, ktoré priraďujú týmto dátam špecifický účel.Dáta môžu byť reprezentované v grafoch, napríklad za účelom reprezentovať celkovú prejdenú vzdialenosť lokalizovaného objektu. Taktiež môžu byť použité v mapách, ktoré poskytujú dobrú reprezentáciu polôh vzhľadom k monitorovanej miestnosti. Všetky vytvorené vizualizačné prvky sú vložené do interaktívnych blokov. Tieto bloky tvoria takmer celý ovládací panel. S týmito blokmi je možné jednoducho manipulovať a s ich pomocou upravovať vytvorenú vizualizáciu.
Využití Business Intelligence
Doleček, Radek ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na stoupající význam celé problematiky Business Intelligence. Multioborové pojetí práce s podnikovými daty v nejrůznějších odvětvích má v dnešním světě stoupající tendenci a dokáže v mnoha případech, pokud jsou efektivně využívána, zrychlit a zjednodušit práci mnoha řídícím pracovníkům i uživatelům při strategickém rozhodování a řízení podniku. Snahou je také poukázat na bohatství zpracovávaných dat v oblasti retailingu jako ovlivňujících faktorů pro úspěšné řízení v oblasti financí a marketingu. Práce je provázána informacemi, které povedou čtenáře od teoretické části a seznámení se s tématem až po samotný cíl práce, částečně odkrýt bohatství v podnikových datech, nastínit možnosti jejich využití a v neposlední řadě vzbudit zájem čtenáře o dané téma.
Funkční testování softwarových aplikací
Heinová, Tereza ; Souček, Jiří (vedoucí práce) ; Pokorný, Jan (oponent)
Bakalářská práce popisuje průběh funkčního testování software. První část práce definuje místo a význam testování v procesu vývoje software. Vysvětluje základní druhy používaných testů a jejich účel. Pozornost je věnována rolím, které mají v procesu testování klíčovou úlohu. V druhé časti práce, je uveden podrobnější popis všech fází životního cyklu funkčního testování software. Stavebním kamenem v cyklu testování je plánování, zde je vysvětlen přístup k vypracovávání postupu testování a jeho harmonogramu. Druhou fází je příprava prostředí pro testování. Po realizaci testů následuje vyhodnocování výsledků testování. Zde jsou rozebírány zásady zadávaní chyb a jejich následné řešení. Součástí přípravy k testování je výběr vhodných podpůrných nástrojů a vytvoření testovacích skriptů. Závěr bakalářské práce hodnotí důležitosti testování v procesu vývoje software.
Analýza Big Data v oblasti zdravotnictví
Nováková, Martina ; Kučera, Jan (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou Big Data v oblasti zdravotnictví. Cílem je definovat termín Big Data, seznámit čtenáře s růstem dat ve světě a také i ve zdravotnictví. Dále vysvětlit pojem datový expert a vydefinovat členy týmu datových expertů. V dalších kapitolách jsou vymezeny fáze Big Data analýzy podle metodiky společnosti EMC2 a přiblíženy základní technologie pro analýzu Big Data. Za přínosnou a zajímavou část považuji vymezení úloh, kde již jsou Big Data technologie ve zdravotnictví využívána. V praktické části provádím Big Data analýzu úlohy se zaměřením na meteorotropní choroby, ve které využívám reálná zdravotnická a meteorologická data. Čtenář se seznámí nejen s jedním z doporučených postupů analýzy, použitými statistickými modely, ale zároveň mu budou i přiblíženy některé termíny z oblasti biometeorologie a zdravotnictví. Nedílnou součásti provedené analýzy je i upozornění na její omezení, konzultace výsledků a závěrů s odborníky z meteorologie i zdravotnictví.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.
Competing on Analytics
Nagin, Gleb ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Business intelligence (BI) jsou dovednosti, znalosti, technologie, aplikace, kvalita, rizika, bezpečnostní otázky a postupy používané v podnikání pro získání lepšího pochopení chování na trhu a obchodních souvislostech. Za tímto účelem společnosti provádí sběr dat, integraci, analýzu, interpretaci a prezentaci obchodních informací. Umožňuje jim získat lepší přehled o podniku, o řizení podniku nebo ziskat přehled o obchodním plánování. Business analytika se zaměřuje na rozvoj nových poznatků a pochopení výkonnosti podniku na základě historických údajů včetně statistických dat. Business intelligence se tradičně zaměřuje na použití konzistentních souboru a datových ukazatelů jak pro obchodní plánování tak i pro obchodní rozhodování. Business intelligence aplikace poskytují historické, současné a prediktivní zobrazení obchodních operací, nejčastěji s využitím již získaných dat v datovém skladu nebo příležitostně přímo z provozních systémů. Běžné funkce BI aplikací zahrnují OLAP, reporting, podporu analýz, datové kostky, přehledové zobrazení (dashboard, balanced scorecard), dolování dat, podnikové řízení výkonnosti (CPM) a prediktivní analýzy. Jinými slovy, tyto nástroje umožní varovat nebo odpovědět na otázky typu: co se stalo, v čem je problém, proč se to děje, co se stane když daný skutek bude pokračovat, co bude nasledovat dál, atd. Příklady použit: banky - používají datové analýzy pro rozlišení zákazníků na základě úvěrového rizika (vyhodnocení rizika). Společnost Harrah (od roku 2010 přejmenována na Caesers entertaiment, která vlastní a provozuje více než 50 kasin, hotelů a sedm golfových hřišť pod různými značkami), používá business inteligence pro vyhodnocení věrnostních programů. Deere & Company (výrobce zemědělských strojů: traktory, kombajny, postřikovače a jiné) uštřila více než 1 miliardu dolarů tím, že implementovala a zavedla nový analytický nástroj pro optimalizaci zásob. BI může být implementovaný v různých oblastech např. segment FMCG, finanční služby, marketing, finanční podvody, stanovení ceny, řízení dodavatelských řetězců, doprava a mnoho dalších.
Online marketing with focus on Google as a marketing tool
Bokaová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Palásek, Jiří (oponent)
Internetová reklama získává čím dál tím více na významu. Rozpočty mediálních plánovačů se přesouvají z TV a tisku na internet. Na základě mladého věku internetu a hlavně online marketingu můžeme předpokládat, že tento trend bude sílit. Práce se zabývá jedním z největších hráčů na internetu - společností Google a hlavně její nástrojem pro vytváření PPC reklamy. V první části práce jsou popsány nejdůležitější aspekty současného internetového marketingu a druhá část se věnuje konkrétní problematice vytváření kampaní prostřednictvím Google Adwords a jejich následné analýze úspěšnosti podle zažitých metrik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.